[ LUGOS ] Apache CGI podpora

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Ned Okt 17 12:37:51 CEST 1999

On Sat, Oct 16, 1999 at 08:56:36PM +0200, Leonard Polanec wrote:
> Imam en problem.
> Nevem kak bi na Apache 1.3.3 serverju svojim userjem dovolil uporabo CGI skrip.
> Ce mi zna kod pomagat tudi mogoce z kaksin confih fajlom od serverja bi bil
> zelo srecen.

<Directory ^/home/*/public_html>
	Options ExecCGI
	AllowOverride None
</Directory>

za vse uporabnike ali

<Directory ^/home/uporabnik/public_html>
	Options ExecCGI
	AllowOverride None
</Directory>

za uporabnika "uprobnaik"

Tako nekako. Seveda pa je to zelo restriktiven setup. Tako kot sem
napisal, uporabnik lahko izvaja CGI-je, ne more pa naprimer zascititi
dostopa z geslom z uporabo .htaccessa.

Preberi si apache dokumentacijo, ponavadi je nekje pos /usr/doc/apache
ali na http://www.apache.org.

Borut
borut.mrak na ijs.si
"Can you hammer a 6-inch spike into a wooden plank with your penis?"
"Uh, not right now."
"Tsk.  A girl has to have some standards."
                                      -- "Real Genius"

Dodatne informacije o seznamu Starilist