[ LUGOS ] doc

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Pon Okt 25 19:49:51 CEST 1999

On Mon, Oct 25, 1999 at 07:32:41PM +0200, Ales Jerman wrote:
> Pozdravljeni,
> Upam, da to vprasanje ni prevec glupo, zato vas sprasujem, kateri program uporabljate za pregledovanje dokumentov v Linuxu (jaz uporabljam "less"), in kateri za spreminjanje dokumetov (najbrz emacs, vsaj meni je najbolj enostaven).
> Se opravičujem za nevšečnosti!

Ja, less je prima. Zna searchat naprej (/) in nazaj (?) in vecina tipk dela
tudi v kaksnih manj naprednih terminalih. Priporocam. Za editiranje
si pa naj vsak izbere svojega paradnega konja, nekaterim je vsec emacs,
nekaterim vi(m). Nekateri imamo radi joe.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist