[ LUGOS ] vzporedno delovanje WIN98 in Linux- a

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Okt 9 12:53:36 CEST 1999

Yo!

On Thu, 7 Oct 1999, Tadej Florijancic wrote:

> Ob ponovni namestitvi Linux- a so se stvari uredile, toda izgubil sem
> podatke na prej omenjenem logicnem pogonu.

To se zgodi, ce se kernel kar naenkrat pojavi nad 1GB, to se pa zgodi
obicajno, ce imas particije vecje od 1GB.

Resitev je da si naredis recimo prvo primarno particijo veliko recimo 5MB
(lahko tudi manj), za to particijo pa naklanfas ostale particije kakor te
je volja. Instaliras linux, foramtiras to 5MB particijo ter jo mountas
recimo na /dkljf, potem v /dkljf skopiras kernel image pa recimo se
System.map, popravis /etc/lilo.conf, tako da kaze image = /dkljf/kernimage
in zadeva bo delovala.

Druga varianta (po mojem boljsa zate) je pa da klices linux prek Windoze
98 boot menu-ja. Za to rabis zadevo, ki se imenuje loadlin in jo dobis za
vsakim vogalom. Vse kar moras storiti je da PREBERES navodila ki pridejo
skupaj s to zadevo. Se enkrat povdarjam... PREBRAT MORAS navodila. Sele ko
PREBERES navodila, in ce zadeva se ne deluje, sprasujes naprej...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist