[ LUGOS ] no more dummy guide

MadDave maddave na spider.y0u.net
Pon Okt 25 18:35:57 CEST 1999

> ta tekst ni moj.
> moj namig je bil o locitvi uporabnikov, ki jim udelezba na listi ocitno
> pomeni kulturni sok (ali pa vsem ostalim).

Kar se tice visje in nizje ravne sporocil bi rekel, da proti sporocilom na
malce nizji ravni nimam nic proti..., mi pa vseeno gre na zivce, saj bi
lahko nekdo ki pac hoce nekaj vprasat najprej pogledal dokumentacijo, ki
se navezuje na tisto stvar ki ga zanima, nato pa se na arhiv liste

lp, MadDave

Dodatne informacije o seznamu Starilist