[ LUGOS ] ppp

Andrej Mršek andrej.mrsek na uni-mb.si
Pon Okt 4 10:07:25 CEST 1999

Igor wrote:

> Tako,  je ze nekaj casa odkar sem spraseval ce zna kdo kako bi vzpostavil
> povezavo na Internet, ker mi pppd stalno crkuje. Zadeva ja taka : v tem casu
> mi NI uspelo napraviti prav nic konkretnega - vsi poskusi so se koncali
> enako:
>     ATDT 4828
>     vzpostavljam povezavo 64000HDLC
>     ..... PPPD JE NEPRICAKOVANO UMRL
>
> Modem je Asus TA-200ST (ext. ISDN modem), kernel 2.2.12. Ali je Arnes, ali
> Siol, ali analogna ali ISDN linija - ista stvar - pppd crkne
> Ce kdo zna kako bi se lotil zadeve naprej ... HELP.

> [...]

Kdaj crkne ? Ali vzpostavi povezavo in nato crkne ali ze prej crkne ? Kaj dobis
v logih ?

Sedaj pa ugibam na pamet:
-------------------------------------
Verjetno imas problem s protokolom.
Pojdi v minicom.
AT&V ti izpise konfiguracijo
poglej kaj ti pise v prvi vrstici pod Bxx (ce nisi nic popravljal verjetno B00)
Sedaj pa pisi:
ATB4 ali ATB42 (oba kanala, vendar priporocam, da najprej spravis v delovanje
enega)
AT&W0 (shranis nastavitve v prvo konfiguracijo)
in se AT&V (preveri ali je B04).
Zapusti minicom in se poiskusi povezati.

Za kaksno bolj konkretno pomoc pa rabim malo vec informacij (konfiguracijske
datoteke, loge, ...)

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist