[ LUGOS ] MASQ

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Ned Okt 17 09:03:15 CEST 1999

Evo spet masquarading :))

Se je ze kdo srecal s problemom, da ce imas recimo v masini 3 eth
device, ena je za dostop do interneta, preostale dve pa sluzita za dva
privatna locena networka in potem zacne eden od teh dveh networkov
ftpjat na veliko.
Kaj se zgodi ?
Tistim v drugem networku pade transfer na obupne stevilke, vse skupaj se
blazno cudno obnasa in sploh ne vem, kje naj bi bil problem.
Masina je solidna, zato to naj ne bi bil problem.
Imel sem ze ene probleme s ftpjem, da ce je nekdo ftpjal, zadaj za
masquaradingom, jaz pa sem hotel z te masine priti na en ftp site, se je
zadeva zlogirala, vendar cim sem hotel narediti recimo ls, se je session
prekinil.

Je komu kaj jasno ?

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist