[ LUGOS ] vzporedno delovanje WIN98 in Linux- a

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Okt 8 10:12:01 CEST 1999

Zivjo Metod.

On Fri, 08 Oct 1999, Metod Kozelj wrote:

> Ali si naredil Win particije z Linuxovim fdiskom? Lahko se zgodi, da ti
> 'format' Win particije naredi prevelik FS. Ko kaksen program pise na konec
> takega FS, povozi zacetek naslednjega.

Zanimivo ... to sicer prvic slisim vendar se da s tem razloziti par cudnih
izgub podatkov :(.

> 1. Win fdisk (kreiranje vseh particij za Winse; brez caranja s fipsom)
> 2. Linux fdisk (kreiranje vseh particij za Linux)
>
> potem je prislo na vrsto instaliranje Winsow, linuxa in ostalega.

Tako tudi jaz delam in s taksnim nacinom se nisem imel problemov.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist