[ LUGOS ] PPP se odziva na 2 minuti

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Okt 3 20:37:45 CEST 1999

On Sun, 03 Oct 1999, Mitja Zivkovic wrote:
>Problem he ubistvu sam u tem. Da k sm zamenu kernel mi zdej ne dela vec.
>Pred tem se je PPP normalno odzivu. K sm jest premiku misko k je na istem
>irq k modem je normalno delal. Na kernelu 2.2.5 pa dve napravi na ene irq ne
>dovoljuje

Vklopi serial share irq v konfiguraciji kernela (CONFIG_SERIAL_SHARE_IRQ=y).
Lahko probas tudi s CONFIG_SERIAL_DETECT_IRQ, ce bo delalo (na novejsih platah
bi skoraj moralo).

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist