[ LUGOS ] Re:

Tomaz Ocepek ocepek na s-scpet.lj.edus.si
Pon Okt 25 13:22:39 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Peter Gregorc wrote:

> Hmm, mogoce zato, ker Linux nima odprtga porta 139, tko ga ja majo (oz. so
> mel) winblowsi?
> Greets!

Ne Ales nisi nic zamudil.

Kar se pa tice porta 139, je mogoce res da Linux tega nima odprtega? Res
je do te mere, ce na Linuxu pac nimas instalirane sambe. Port 139 je
namenjen za "komunikacijo" po protokolu NETBUI al kako se ze pac napise
zadeva. Tako, da masine na katerih tecejo windowsi so seveda bolj
izpostavljene nukanju, zaradi buga, ki ga imajo v samem kernelu protokola
in se ga pac da overflowat z podatki, in ti pac winsi "zmrznejo" za mrezne
povezave. Sistem pa kot sam se vedno deluje, kolikor pac sami win-bugi
dopuscajo da deluje sistem, medtem ko pri linuxu pa pac ni tega buga.
Imajo pa kje drugje kaksen bug... :)

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist