[ LUGOS ] more postfix

Branko F. Gračner Branko na edico.si
Ned Okt 3 19:48:31 CEST 1999

>Prvic relay=none ne bo v redu. Za local delivery bi moralo biti
>relay=local. Ko posiljas sporocilo ven, in ce nimas dolocenega
>relay-a, bi ta moral biti tvojusername na localhost. Mogoce bi malo
>pogledal svoj main.cf in dodal 'localhost' na dolocenih mestih.

hm, relay=none ali kaj podobvnega ni nikjer v main.cf ... poleg tega skoz
teži, ne more prebrat  /etc/aliases.db ... tudi ta datoteka ni nikjer
vpisana v main.cf ... sem jo linkal na /etc/aliases, pa je spet nek error
ven metal. ah...

mi lahko kdo pošlje eno *delujočo* main.cf in master.cf na privat mail ? ...
nimam ravno se dosti časa ukvarjati s tem... če mi to v kratkem ne bo
uspelo, gre qmail nazaj na mašino

Brane

Dodatne informacije o seznamu Starilist