[ LUGOS ] smbmount

Andrej Mrsek andrej.mrsek na uni-mb.si
Pon Okt 25 09:38:15 CEST 1999

Zdarvo !

Pri uporabi sambe se mi pojavlja en manjsi problem. Gre predvsem za
prikljucevanje win pogonov na Linux.Ukaz smbmount so v zadnji veziji
2.0.5a oklestili na minimum (glede parametrov), tako da je se
enostavnejsi za uporabo. Z win98 mi vse dela v redu. z NT 4.0 SP3 pa ko
mountam deljeni vir datumi ne stimajo in so cisto nakjucni - tako se
vsaj zdi. Z smbclient zgleda pa je z datumi vse OK (tudi s prejsnimi
verzijami sambe - 2.0.3-8 niso bili datumi taki kot bi morali biti - za
smbmount).
Zakaj to potrebujem - da napravim dnevni backup spremenjenih datotek -
zato rabim datume in ure, ki so v redu in ne v razsulu. Zaenkrat zdaj
delam s smbclinet in opcijo za taranje in potem gledam arhiv bit in tako
naprej...

Ali ve kdo zakaj se to pojavlja ? Resitev, bi bila dobrodosla.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist