[ LUGOS ] IDE ali disk probem ??

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Tor Okt 19 11:22:28 CEST 1999

Problem je da mi masina zmrzne
(ne deluje tipkovnica, ne odziva se na ping)
predvsem pri delu za diskom

Npr.
1. Startam z diskete Debian 2.1, ko formatiram particijo se na
nakjucnem mestu ustavi ali pa uspesno izvede mke2fs

2. Startam s tomsrtbt diskete mountam particiajo in odpakiram
*.tar (ki sem ga ze prej prenesel na disk) , ponovi
se isto pomaga samo reset

Disk sem vstavil v drugo masino in tam izvedel instalacijo
(samo prekopiral) pa vstavil nazaj v prvi rac. pa spet isto
npr "dd if=/dev/hda3 of=/dev/null" se konca s tipko reset

memtest ne javi napak, procesor se ne pregreva rc5 ne sesuje masine.

disk je fujitsu 4GB in je samo ta na enem kablu

prilagam tudi "/proc/pci"

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

proc.pci

Dodatne informacije o seznamu Starilist