[ LUGOS ] Miska pod Xom

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Okt 19 00:31:53 CEST 1999

Yo!

On Mon, 18 Oct 1999, Simon wrote:

> Zanima me kako bi se dalo nastimati, da bi srednja miskina tipka
> pomenila dvojni klik?

Odvisno od wm-ja ki ga uporabljas. Recimo v fvwm-ju ali AfterStep-u se to
naredi s funkcijo (Function blabla EndFunction). Zadeva pozna premik,
klik, dvojni klik in celo trojni klik. To funkcijo nato pripnes na dolocen
del okna (root windows, rob, kot, gumb) in dolocis gumb na miski ki bo
doloceno funkcijo izvajal. Prakticno lahko klices funkcijo recimo tudi s
ctrl+alt+shift+tripleclick na desni gumb od miske...

Ne vem ce je to to kar si hotel. V glavnem s temi funkcijami se lahko
igras v nedogled in na koncu vidis da bi bilo zadosti, ce bi imel en gumb
na miski (Mac stil)...

Mogoce ima kaksen wm to funkcijo (dvojni klik) ze vdelano v svoj
konfigurator in je to potem veliko lazje (recimo kot v Windozih) naredit.

Torej zadeva je odvisna od wm-ja...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist