[ LUGOS ] cat + buffer

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Okt 7 11:57:10 CEST 1999

On Wed, 6 Oct 1999, Ales Casar wrote:

> Kaksno vodilo pa uporabljas za to tracno enoto in diske, ki jih
> backupiras?

ultra-wide-fast-scsi-differential. Vodilo nekako zmore dovolj, ker mi
recimo tar čisto zadovoljivo goni DLT-ja.

> dd. Nekoc sem tudi sam nekaj caral s cat-i in tisto je delalo zanic. dd se
> pa za delo s trakovi krasno obnese.

> A za ta DLT je 200 MB priporocena velikost bloka? Uff! Za DDS-3 DAT, s
> katerim imam opravka, priporocajo 32 kB bloke... Pa imas toliko RAMa v
> masini, da bi 200 MB lahko namenil takemu bufferju?

Imam. Sem tudi že spesnil tisti "bcat" in deluje kar OK. Sicer še vedno
kdaj zažaga tudi kadar ne bi smel, ampak vseeno shrani dobrih 300MB na
minuto, kar popolnoma zadošča. Bom poskusil še z dd-jem. Te velikosti
bloka pa mi niso čisto jasne. Recimo - imam občutek, da je pri uporabi
recimo fwrite() na recimo /dev/hda1 (raw block device in ne fs) vseeno,
kakšne bloke pišem, medtem ko pri uporabi write() to ni res...). V
glavnem, ni mi čisto jasno kako to gre. Moj na hitro narejen bcat z enim
klicem fwrite napiše na stdout recimo 200MB in deluje.
Ni nujno, da cel buffer zapišem z enim sistemskim klicem - lahko bi
zapisoval manjše bloke. Bi lahko na ta način dosegel večjo hitrost
(in zakaj da/ne)?

Če se komu ljubi, se priporočam za kakšen komentar.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si