[ LUGOS ] gdm

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Ned Okt 24 11:09:55 CEST 1999

Bostjan Mercun wrote:

> Ali mogoce kdo ve, zakaj se z gdm-jem 2.0 ne morem logirati kot root. Zatrese se okno in
> rece root login not allowed ali nekaj podobnega. V gdm.conf imam to opcijo na true... V
> /etc/securetty imam od tty1 do tty9. Uporabljam slackware 4.0.
>
> Ali mogoce kdo ve za kaksno dobro dokumentacijo za gnome ali gdm? Zraven vsega gnome-a ne
> pride nic dokumentacije.

ja zmeraj ko sem uporabljal GNOME kot root .. sem naletel na vrsto tezav in warning-ov, da mi
je odsvetovano uporabljati GNOME kot root .. itd. Verjeten je s tem tudi povezan gdm ..

pozdrav,
 Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist