[ LUGOS ] Linux RAID sistem

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Sob Okt 30 08:21:07 CEST 1999

Hail

A se ti ne zdi, da je 64 MB RAMa in pa P200 mal malo za fileserver? No saj
ne recem da ne dela, ampak samba ti res pozre skoranj ves RAM, kar ga je na
voljo.

Glede RAIDa:
www.si.kernel.org  -- isci en software - deamons - RAID.
DLaj najnoejse ALPHA verzijo RAIDtoolsov (mislim da je 0.90) in pa
najnovejsi RAID patch za kernel ( ki mislim da obstaja za kernel 2.2.11)
Potem to nasnami in to je to ...

Ce pa ne ves kako stvar skonfigurirati, ti pa priporoam, da preberes
http://www.ostenfeld.dk/~jakob/Software-RAID.HOWTO/Software-RAID.HOWTO.txt

Tu je vse kar potrebujes v zvezi z Linuxom in RAID Linear/0/1/4/5

upam da ti bo uspelo :)

lp

Tadej

Dodatne informacije o seznamu Starilist