[ LUGOS ] WWW Cache

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Okt 7 07:48:44 CEST 1999

Howdy!

On Wed, 6 Oct 1999, Boris Benko wrote:

> Ne vem, ce se stran ne bi prej pretocila preko Ineta, kot pa pripraskala
> iz diska.

Hja, kaj ves. Ce nihce ne bi uporabljal caching proxyjev, bi bili linki se
bolj zabasani, kot so, in bi vse skupaj potekalo pocasneje.

Sicer pa ni vse v hitrosti. Nekateri placujemo linije ne samo po
prikljucnem casu (no ja, mesecni pavsal za najeto linijo), ampak tudi po
dohodnem prometu. Ce z uporabo caching proxya prihranis par giga na mesec,
je to za par sendvicev s pijaco, pa se bandwidth ostane za druge stvari
(recimo za zunanje uporabnike, ki pobirajo tvoje umotvore).

Peace!
  Mkx