[ LUGOS ] Netscape

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Sob Okt 16 01:02:37 CEST 1999

Zivjo!

Imam nekaj vprasanj glede Netscape-a (v 4.51).
Menujske fonte sem uspel spremeniti v ~/.Xdefaults z:
netscape*fontList:   -*-helvetica-medium-r-normal--14-*-*-*-*-*-*-*

Sedaj me pa zanima, kako bolj selektivno spreminjati fonte (npr.
drugacne fonte za neprebrana sporocila).
Kje bi se torej dalo izvedti katere X-resource Netscape vse
pozna/uporablja?

V mislih imam nekaj v smislu:
netscape*Unread*fontList: ...

Drugo me pa zanima, ce je komu uspelo skonfigurirati kaksno "helper
aplikacijo" in kako? Npr. ob linku na .pdf filetek mi Netscape vedno
starta acrobat-reader, ampak tistega filetka pa ne odpre...
Pri nastavitvah sem poskusil tudi z "acroread %f". Kaksen parameter je
treba torej podati za "helper aplikacijo", da le-ta nalozi tisti file,
na katerega kaze link?

Hvala in lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist