[ LUGOS ] Netscape 4.51 java problemi

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Ned Okt 24 17:39:36 CEST 1999

Peter Gregorc wrote:
> Ko pridem na kakšno stran, ki uporablja javo (ker dandanes res ni redkost),
> mi NS enostavno zapre okno. Iskal sem core, a neuspesno.
> Uporabljam RH 6.0, ce to slucajno kaj vec pove o problemu.
Pri meni se isto dogaja z netscape 4.61 na RH 6.0. Sicer debilno resen
problem, ampak sem onemogocil zagon java programckov v netscapeu, ce
pa res hocem pogledati kak java applet, pa zazenem hotjava browser.
Treba bo preizkusiti netscape 4.7, ce se vedno dela take probleme...

                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz