[ LUGOS ] Preprost pz

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Okt 3 00:24:28 CEST 1999

On Sat, 02 Oct 1999, jernej horvat wrote:

>Hmm..saj dela.
>Ce mi kdo dela "dns query" z "fake-ip", je pa druga zgodba....
>(allow-transfer imam v named.conf)

Hm. Nisem cisto preprican, da razumem, v cem je problem. Se pravi tebe v bistvu
matrajo varnostne zadeve v smislu, da je mreza odprta za ip spoofing?

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist