[ LUGOS ] Re: Netware

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Okt 18 15:22:19 CEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999, Igor wrote:

> Aplikacije lahko zaganjas, ce niso odvisne od NerWare-a, ce ne zahtevajo
>
> kakih posebnih zadevscin, ki tecejo kot NLMji na serverju..
>

> jaz ne bi zaganjal nic kot NLM
> ampak kaksna clipper aplikacija

Načeloma bi šlo, ti pa priporočam, da prej vse pošteno preizkusiš.
Ponavadi ni problema v Linuxu oziroma Sambi, ampak v kakšnih starih
programčkih za DOS, ki ti začnejo delati neumnosti, kadar jih poganjaš
preko Sambe. Verjetno bi bilo z NT-ji podobno. V glavnem, prej preveri.
Moji kolegi so imeli probleme z eno zgodovinsko (pri njih izredno
priljubljeno) verzijo programčka "dbu", ki se dostikrat uporablja v
kombinaciji z ostalo Clipper-solato. Samo v informacijo - dbu je kvaril
fajle. Shit happens. Novejša (manj stara) verzija je delala ok.

Clipperske programe poganjamo na veliko preko Sambe in delajo brez
problemov. Tu so skrbi najbrž odveč.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si