[ LUGOS ] groff

Branko F. Gračner Branko na edico.si
Ned Okt 3 00:17:45 CEST 1999

zdravo

imam problem z groffom. namestil sem rh 6, kernel 2.2.12. ker man pagev
nisem bral na mašini sploh nisem bil pozoren na problem, da groff ne dela.
to sem spoznal šele, ko sem hotel namestiti qmail, ki se vredu skompila, a
ne naredi zadnje faze ... ne naredi installa . ob inštalaciji nisem namestil
egcs kompilerja pa njegovih komponent, ampak sem potem namestil gcc 2.95.1
iz rpm paketa, ker nimam dovolj močne mašine za kompilat. tole je še primer

root na vampyria:~# groff
groff: error in loading shared libraries: libstdc++-libc6.1-1.so.2: cannot
open shared object file: No such file or directory

in zdaj me zanima, kje naj to kjnižnico staknem ... kakšna ideja ?

Brane

Dodatne informacije o seznamu Starilist