[ LUGOS ] portacija Linux-a na OR1K

Damjan Lampret damjan.lampret na arnes.si
Pet Okt 29 17:33:03 CEST 1999

Pozdrav vse lugovcem!

Ena skupina ljudi, katere clan sem tudi sam, se je spravila naredit
"racunalnik". Samo da ne mislimo vzeti standardnih "komponent" ali v bliznji
trgovini kupljenih cipov, ampak bomo izdelali kar svoje cipe. In ko smo ze
pri tem, da podpremo vse znane verste periferij, bomo naredili pa se svoj
procesor.

Zakaj pisem o tem na lugos listo? Ker bo seveda na racunalniku tekel Linux.
Pravzaprav ga je treba "portirat" na novo arhitekturo. Tej novi
(procesorski) architekturi, ki je mimogrede boljsa od vsega ostalega (grin),
se rece OpenRISC arhitektura, stevilka 1000. Sam se sicer ukvarjam s
portiranjem linuxa na taksne in drugacne racunalnike, vendar sem trenutno
100% preokupiran z dizajniranjem samega procesorja. Tako se iscejo
potencialni kandidati, ki bi se s tem ukvarjali. Ce pa je kdo na listi, ki
obvladuje VHDL/Verilog, pa je se posebej toplo vabljen, da se nam pridruzi.

Ce koga zadeva zanima, si lahko pogleda http://www.opencores.org oz. se
prijavi na naso centralno mailing listo.

lp, Damjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist