[ LUGOS ] CDROM (ISP16) ??!

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Ned Okt 24 03:39:38 CEST 1999

Evo folx z nekaj truda sem resil problem ...

fora je v tem, da sem raje uporabil modul cdu31a.o in ne isp16.o,
vse naprej sem delal po Borutovem postopku in nakoncu se naredil sonycd
device

/dev/MAKEDEV sonycd

in vse skupaj se zdaj lepo mounta ala
mount /dev/sonycd /cdrom

Hvala vsem za pomoc, se posebaj obiskovalcem
irc kanala #lugos (PyO-GeniC, idiot, BigWhale, Cyclist & others ..)

pozdrav,
 Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist