[ LUGOS ] cat + buffer

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Okt 6 18:34:35 CEST 1999

On Wed, 6 Oct 1999, Matjaz Terpin wrote:

>   HP-UX 10.20 + tra=E8na enota DLT7000. Vse v delujo=E8em stanju.
> Problem:
>   cpio ne zmore DLT-ju servirati 10MB/s, kolikor le-ta zahteva,
>   zato DLT ves =E8as =BEaga - previja
>   trak nazaj. Hitrost je na ta ra=E8un katastrofalna. Zaenkrat moram

Kaksno vodilo pa uporabljas za to tracno enoto in diske, ki jih
backupiras? Ce je to Fast-SCSI (kar imajo vsi "moji" HP-UXi), je tam
maksimalna hitrost itak samo 10 MB/s. Ampak podatke je najprej potrebno
prenesti iz diska in potem na trak, kar vse skupaj na Fast-SCSI vodilu
niti pod razno ne bo slo z 10 MB/s. Fast-Wide-SCSI in Ultra-SCSI sta z 20
MB/s na teoreticni meji, ampak v praksi bosta tudi premalo. V praksi bos
za to potreboval vsaj Ultra-Wide-SCSI vodilo. Resitev sta lahko tudi dve
loceni vodili za DLT in diske, ki sta potem lahko malo pocasnejsi.

>   Ali obstaja kak=B9en program, ki bi deloval tako kot "cat"
>   (stdin->stdout), le da bi mu lahko podal velikost bufferja?

dd. Nekoc sem tudi sam nekaj caral s cat-i in tisto je delalo zanic. dd se
pa za delo s trakovi krasno obnese.

>   "bcat 200M" bi recimo najprej napolnil 200M RAM-a, nakar bi vsebino
>   izpljunil na stdout, nakar bi spet napolnil..... =A9e lep=B9e bi bilo i=
meti

A za ta DLT je 200 MB priporocena velikost bloka? Uff! Za DDS-3 DAT, s
katerim imam opravka, priporocajo 32 kB bloke... Pa imas toliko RAMa v
masini, da bi 200 MB lahko namenil takemu bufferju?

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist