[ LUGOS ] binfmt + dexe

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Okt 21 23:07:09 CEST 1999

On Thu, 21 Oct 1999, Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Ravno tega ni razloženega v tem dokumentu - binfmt-75a9 še nisem našel nikjer -
> v nobenem dokumentu - tudi na spletni strani omenjeni v binfmt_misc.txt ga ni
> nikjer omenjenega :((
>
> Upam da kdo ve kako naj tole ustavim - ali se ta stvar res dogaja samo meni ali
> se dogaja tudi komu drugemu?

Nekje sem ze videl to, in ce se *ne motim* zadeva izgine ce pravilno nastavis
binfmt za image ki ga zelis poganjati.

Si pognal depmod -a ?
Ko sem preveril svoje Java startup skripte sem opazil da si rocno nalozim
bin_fmt modul. Morda so rahle tezave z dinamicnim nalaganjem. Ali si iz kaksne
rc skripte nalozis modul za bin_fmt, poskusi tudi to ;-).

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist