[ LUGOS ] Re: (ZIP & NETSCAPE problemi)

Jan Primozic Jan.Primozic na kiss.uni-lj.si
Ned Okt 24 14:09:07 CEST 1999

At 20:20 23.10.99 +0200, you Bojan IVANCIC wrote:

>Hej vsi:
>Problemi:
>1. ZIP (SCSI) nikakor noce delovat. Poskusil sem z /dev/sda4 kot je opisano v
>neki knjigi in z /dev/sdc(1) pa nic. Pri slednjem sicer deluje, a le z eno
samo
>disketo. Takoj ko jo zamenjam, dobim odgovor sistema:
>mount /dev/sd1 is not a valid block device

Hja... je ze tako, da so za ZIP pogone na voljo neki hecni gonilniki, ki se
ne morejo
odlociti, kateri sd(?) bi uporabljali. Zato vsake toliko casa "preskoci" iz
sd(?)1 na
sd(?)4 in potem nazaj. Ce jo torej sprva uspelo
mount /dev/sdc1 /mnt/zip
bo morda naslednjic vzgalo
mount /dev/sdc4 /mnt/zip

Tvoj mount /dev/sd1 mi pa ni jasen. Za SCSI imas na voljo
/dev/sda,/dev/sdb/,...
pri cemer potem se dodas 1,2,3,4 na koncu, da dobis zeleno particijo:
/dev/sda1,/dev/sda2,...

Za spodnji problem se mi zdi, da je ze bilo vprasanje na listi.
Ce se motim, me naj kdo popravi.

Dodatne informacije o seznamu Starilist