[ LUGOS ] last message repeated 2 times

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Okt 1 07:59:01 CEST 1999

Yo!

On Thu, 30 Sep 1999, Andraz Hvalica wrote:

> Polno tega se mi valja v /var/log/messages; dobro, prva vrstica ne bo
> problem, samo da najdem kateri modul mu manjka - samo kaj je pa ta druga?!
> :-\
>
> Sep 30 22:23:04 avh modprobe: can't locate module char-major-6
> Sep 30 22:24:08 avh last message repeated 2 times

Ce ne znas oziroma ce ne uporabljas kerneld-a, ga lahko mirno izklucis iz
init skripte. Te zadeve so posledica kerneld-a. Lahko pa popravis
/etc/conf.modules in dodas vrstico alias char-major-6 lp oziroma alias
char-major-6 off ce ne mislis uporabljati lp modula avtomatsko...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist