[ LUGOS ] GUS vs. SB / poraba procesorja

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Čet Okt 21 07:24:16 CEST 1999

Andrej Komelj wrote:

> Bu? P100 ter AWE 64, pa vse deluje brez tezav. Zadnjic sem cel vecer
> poslusal mp3-je, zadaj pa prevajal GNU libc. Pri normalnem delu (tudi
> prevajanju) ne dobivam prekinitev, jih pa dobim ob kakem norem swapanju
> (kakih 10 pognanih razlicic gimpa ponavadi ze sprozi kaksen "klik").
> Drugace je pa vse v redu.

Ja ne vem saj pravim kutija je ostala ista (P120, 128 MB rama, SB AWE32) in v RH
5.2 mi je vsa zadeve delovala prav super, tako mpg123 kot X11amp v X-ih. Odkar
imam pa RH 6 mi pa sama to, da v X-ih preskocem iz enga screena na drugega
preskoci mp3 komad, kaj sele da kej odpiram (ala Netscape itd.)
Zadeva mi nikakor ni jasna, za winsuxxe bi lahko rekel, da je to normalno za
Linux pa skor  da ne ...

pozdrav,
 Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist