[ LUGOS ] no more dummy guide

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Okt 26 08:45:43 CEST 1999

Howdy!

On Mon, 25 Oct 1999, Blaz Podrzaj wrote:

> Torej iz zgornjega lahko sklepas da tvoje vprasanje glede NumLock-a ni
> bilo neumno. Tudi meni v rxvt-like terminalskih emulacijah ne dela
> numericen del tipkovnice (dokler ne pozenem recimo kaksen
> less/joe/more/pine... potem pa atomagicno zacne delovat) pa sem se s tem
> ze sprijaznil, ker mi enostavno noben ni znal pomagati.

Vecina raznih termov (vsaj 'klasicnih') oponasa kaksne prave, HW,
terminale. Ce bi mladina kdaj videla pravi terminal vt100 (ali pa recimo
vt420, mislim da je to najnovejsa inkarnacija), bi videli, da ti terminali
nimajo numericne tipkovnice. Tam so pri njih tipke, ki imajo podobno
funkcijo kot 'F*' tipke pri PC tipkovnici. Tipke, ki so pri njih nad
obicajnimi (kjer so F* tipke na PC tipkovnici) pa imajo se drugacne
funkcije. Vsi *termi pa se trudijo dobesedno oponasati obnasanje teh
tipkovnic, torej tudi numericnega dela. Moram reci, da vcasih pride precej
prav, obicajno (in za 'sodobnega' uporabnika) pa je to ze kar motece.

Peace!
  Mkx