[ LUGOS ] PPP se odziva na 2 minuti

Mitja Zivkovic mitja.zivkovic na s-sser.lj.edus.si
Sob Okt 2 19:29:17 CEST 1999

yo folk mam en question!

mam redhat 5.2 pa pppd  2.3.5 pa kernel 2.2.5
in mam sledec kernel uspev sm zrihtat da ppp dela pa use
sam k dilam na arnes mi usako komando pa usako
vrstico k jo arnes senda napise po 2 minutah.
In preden men arnes senda use za login me ze odlogera
k ma arnes nastiman 2 minuti pol pa odklop.
Sam sm mislu da je krivo to da mam modem in com1
na istem irq. (modem je com3). Pa sm spremenu irq
com1 pa ni spremembe a slucajno kdo ve kaj to narobe ?

                                            OUTSIDER

Dodatne informacije o seznamu Starilist