[ LUGOS ] AX25

Joze Kovacic joze na hamradio.si
Pet Okt 15 17:47:49 CEST 1999

On Fri, 15 Oct 1999, Dusan Rupnik wrote:

> Umm kot ze omenil imam resne probleme.  Problemi nastajajo ko hocem
> zagnati program tnt drugace errorjev za inicializacijo SCC kartico ni in

zivjo

  Ne poves niti v kateri distribuciji caras niti kake druge 'dragocene'
podrobnosti...poglej v /etc/ax25 direktorij in sicer isces datoteko
tnt.conf in v njej na zacetku nekje, ali celo prva odhesirana opcija
nekako takole: ax25k_port pi0b (ce delas 1M2bps pa pi0a!), sele zdaj
bo tnt 'vedel' kje naj poslusa..
da sploh ne omenim res obupno obseznega helpa za ta program, torej
'read the fine material'

 Ce delas z Debianom, lahko povprasas se na csmall na debian.org, ostale
distribucije pa tko nimajo svoje lastne 'ax25 produkcije', tako da je
vse na to temo od Debiana pa malo prirejeno..

 Jaz se nisem trudil s podrobnostmi in poganjam tnt po potrebi kar 'na
roke', ce recimo uploadam na ax25 mrezi kake podatke, drugace je moj
'modus vivendi' konzola in call...

lp
jk

    Expirience is something you don't get until just after you need it!