[ LUGOS ] icq?

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Ned Okt 24 10:22:08 CEST 1999

crt jakhel wrote:
> ne gre za to, da bi imel tako strasno ljubezen do icq; problem je v tem,
> da imam prijatelja, ki mu je stvar zelo pri srcu, dalec bolj vsec kot irc,
> in bi se mu rad prilagodil, ker se on v "tehniki" malo manj znajde -
> predvideval sem, da bo bolj enostavno, da jaz nekje izkopljem uporaben icq
> za linux, kot da on trpi kulturni sok pri prehodu na irc. ampak trenutno
> nekako kaze, da je to predvidevanje slo mimo :(

Ce ti je prilagoditev tako zelo nujna in ga res noces kulturno
sokirati, bos pa moral (sicer res ne kulturno, pac pa "zmogljivostno")
sokirati svoj racunalnik: dol si potegni java verzijo ICQ klienta
in veselo kuhaj javo z ICQjem na linuxu. ;) Dobis ga, seveda, pri
Mirabilisu: http://www.mirabilis.com/download/step-by-step-java.html
(Stvar ima tudi tisti chat, preverjeno.)

                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz