[ LUGOS ] GUS vs. SB / poraba procesorja

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Čet Okt 21 13:54:08 CEST 1999

> Hja meni se pojavlja isti problem na masini (pentium 120 & SB AWE 32).
> Zadeva se pa zacela cudno obnasati odkar sem presaltal iz RH 5.2 na RH 6.0.
> Pri vsakem menjanju konzole ali pa zaganjanju kaksnega bolj obsirnega
> programa npr. gimp ?!

Bu? P100 ter AWE 64, pa vse deluje brez tezav. Zadnjic sem cel vecer
poslusal mp3-je, zadaj pa prevajal GNU libc. Pri normalnem delu (tudi
prevajanju) ne dobivam prekinitev, jih pa dobim ob kakem norem swapanju
(kakih 10 pognanih razlicic gimpa ponavadi ze sprozi kaksen "klik").
Drugace je pa vse v redu.

--
Andrej.

... Skier: Someone who pays an arm and a leg to break them.

Dodatne informacije o seznamu Starilist