[ LUGOS ] PCMCIA Ethernet

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Pon Nov 8 22:19:48 CET 1999

Ziv,

----- Original Message -----
From: Dejan Beznec <dejan na mars.s-gms.ms.edus.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Monday, November 08, 1999 9:02 PM
Subject: RE: [ LUGOS ] PCMCIA Ethernet

> o.k. torej mi mogoce ve kdo svetovati Cardbus mrezno kartico za
> notebook-a (100MBit seveda)?

Najprej mora bit podprto Cardbus cipovje v notebooku, potem pa seveda se
mrezna kartica. Vse je opisano in napisano <http://pcmcia.sourceforge.org/>.

Kaj drugega ti ne morem svetovat, ker sem poskusil samo eno Cardbus kartico,
pa ni imela Linux driverja, pa tudi v NT4 ni delovala. Kartica je bila
izdelek
podjetja Sillicom. In pozneje zamenjana s pcmcia kartico istega
proizvajalca.
Nagradni kviz: Kje je bil kupljen notebook? :)

Janez

Dodatne informacije o seznamu Starilist