[ LUGOS ] Named stuff

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Nov 4 12:23:13 CET 1999

Yo!

On Wed, 3 Nov 1999, Bostjan Mercun wrote:

> Ja to je tocno zaradi tega. Root serverje je skoraj dobro, ce jih imas, ker na vsake
> toliko casa se named spomni, da bi jih rad kontaktiral. Naceloma vse dela, ker nikoli niso
> vsi nameserverji dol, ampak ce en dan DNS-ov tvojega providerja ne bi bilo gor, potem
> verjetno tudi tebi ne bi nic delalo. Ce si naredis tisti root.cache, bi bilo pa v redu.

Ja ja, to že. Ni mi jasno samo to KDAJ on to počne. Namreč te vrstice v
logu se ne vrstijo v kakšnem urejenem zaporedju, ampak tako recimo enkrat
na 3 dni pa potem v enem dnevu dvakrat pa potem spet en dan nič...

> Ali imas kaksen poseben razlog, da imas root.cache prazen?

Ja, to je nameserver samo za intranet. Če bi imel v root.cache-u vpisane
serverje, mi bi ta zadeva vsake toliko časa dvignila diald... tega pa jaz
v končni fazi nočem. Imam raje v /etc/resolv.conf vpisane dodatne
nameserver-je...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist