[ LUGOS ] IRIX

Matjaz Prelog rachek na kibla.org
Pon Nov 8 22:14:04 CET 1999

On Mon, 8 Nov 1999, =?windows-1250?Q?Jernej Kova=E8i=E8 ?= wrote:
> Ali mogoce kdo ve, kako se v IRIXu (verzija 6.4) pozene prevajalnik za C?
> cc preverjeno ne deluje, cetudi je v imeniku /usr/include precej datotek
> *.h. Ali se zraven IRIXa sploh dobi ta prevajalnik, kot je to samo po
> sebi umevno za Linux in gcc? Edini, ki bi v firmi to vedel, je ta teden
> na dopustu, ostali pa na SGIju delajo samo z raznimi CAD programi in
> niso se nikoli delali v Cju. Zgleda tudi, da si je nekdo "sprivatiziral"
> dokumentacijo, ce ta sploh obstaja.

Na www.sgi.com lahko potegnes dol gcc in se nekaj druge zanj potrebne
"robe",pa vsa dokumentacija je tam(za gcc). Jaz sem to naredil na IRIXu
6.3,vedndar mi zadnje verzije BINDa(NAMEDa) zal ni uspelo
skompajlat.Ceprav sem z svoje linux masine(slack4) potegnil eden header
dol(?!?),je kompajlanje crknilo po priblizno 4ih urah(?!?),nato pa je
kolega nekje na instalacijskih CDjih nasel binarye ze zelo stare verzije
BINDa. Delalo pa je. Zal sem jaz obupal. Verjetno pa se da tudi
njihov(SGI-jev)compiler dobit,vsaj za SUNa vem,da se da,vendar je(baje) to
"svinjsko" drago.

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK