[ LUGOS ] Ethernet - tezave !

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Nov 28 21:36:57 CET 1999

--------------DFFC77215F565C63BFF2AFD5

gr00my wrote:

Tisti program za spreminjanje nastavitev NE2000 (kompatibilcev) ima
zraven se en testni programcek (vsaj vecina jih ima). Vseeno preveri s
programckom pod dos-om, ce kartica sploh dela b.p.

Potem bi jaz vsaj poskusil nastaviti na IRQ 10 in IO=300, kar so za
NE2000 kompatibilce nekako bolj obicajne stevilke. Ne pravim, da je to
problem (t.j. specificni IRQ in IO), vendar meni autodetect s temi
stevilkami zagotovo dela.

Po moje moras vseeno napako iskati:

a) nekaj je narobe s kartico (defektna, slabo vtaknjena v rezo, ...)
b) ni NE2000 kompatibilna, vsaj ne popolnoma

Sem ze naletel na problem pod b), tako da ce imas moznost, poskusi s
kaksno drugo kartico.

=b

> Zivjo, Imam probleme z mrezo med dvema rac.; na enemu so win98, na
> drugemu pa Red Hat 6.1. Slednji ima ISA NE2000 omrezno kartico in ker
> je imela irq nastavljen na 3 sem ga s ustreznim programom spremenil na
> 5.
> Spremenil sem tudi I/O naslov. Vendar pa je linux se vedno ni zaznal
> pri bootu
> zato sem v dadoteko /etc/conf.modules dodal vrstici:
> alias eth0 ne
> options ne io="0x340" irq="3"
> Vendar mreza ne dela tako kot bi morala.....:

--------------DFFC77215F565C63BFF2AFD5

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
&nbsp;
[...]
Zivjo,&nbsp;Imam probleme z mrezo
med dvema rac.; na enemu so win98, na
na 5.
pri bootu

--------------DFFC77215F565C63BFF2AFD5--

begin:vcard
n:Benko;Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;fax:+386 69 31 622
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.ms.telekom.si
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;Prekmurje;9000;Slovenia
version:2.1
email;internet:boris.benko na ms.telekom.si
title:Software Developer
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist