[ LUGOS ] Re: Slovenscina, kratice in lugos-list.

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Nov 19 16:37:52 CET 1999

Zivjo Branko.

On Fri, 19 Nov 1999, Branko F. Gracner wrote:

> ae vam ne zdi, da malce pretiravate s temi "učenimi" izrazi ? tudi jaz
> sem se spraševal,kaj naj bi to pomenilo.  ali ne piše nekje na strani od
> lugosa, naj se vsaj približno držimo pravil slovenskega jezika. in stvari
> kot je imho ... niso ravno po njih.

IMHO in podobne kratice so podedovane se iz "zlatih" casov BBS-ov in
spadajo v osnove elektronskega sporazumevanja. To je pac znacilnost nase
"subkulture" :-). Mimogrede... "obrazkom" se tudi ne nameravam odreci ;-).

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist