[ LUGOS ] Slack 7 & lilo error

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Ned Nov 28 15:39:29 CET 1999

Par dni nazaj sem instaliral Slack 7 na 486-ko in danes, ko sem po spremembi
/etc/inittaba poskusil rebootati, mi je pri booto napisalo le LIL-, prebral sem
v docih da ima to nekaj z map file-om, v redu, sem rebootal z diskete in zagnal
/sbin/lilo, se enkrat isto, sem zamenjal kernel , zagnal lilo, spet isto, sem
paket odstranil in se 1x instaliral, zagnal lilo, pa se mi ob bootu napise le
se LI in se to nar naprej izpisuje -- se je to ze komu zgodilo - in ce se je
zakaj se to dogaja - kako to odpraviti? (boot z diskete poteka bp).

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist