[ LUGOS ] PCMCIA Ethernet

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Pon Nov 8 15:33:41 CET 1999

> Osebno imam izkusnje z TrendWare TE-200 in TE-210CT. So v bistvu ne2000
> kompatibilne. Vem se za D-link DE-650. Vse to so PCCARD (PCMCIA) kartice.
> In zato so to samo 10Mbit. Vec prek pcmcia pravzaprav ne gre.

Informacijo o kompatibilnosti z ne2000 bi jemal z zadržkom, saj gre za
PCMCIA kartico. Modul, ki skrbi zanjo, je pcnet_cs.

Imam TE-210CT in z njo nisem zadovoljen. Od časa do časa jo nekaj zmoti
in začne vračati poplave sporočil:

localhost kernel: eth0: timeout waiting for Tx RDC

Kaj je vzrok za napako, ne vem in bom hvaležen za morebitne nasvete.
Tudi proizvajalec kartice mi ni mogel pomagati, je bil pa toliko
prijazen, da mi je odgovoril. Več o kartici lahko zveš  na
www.trendware.com.

Če želiš moj nasvet za kartico, potem vzemi kakšno od Xircomovih, lahko
tudi takšno z modemom. Zelo dobro mi je nekoč delovala Xircom
Performance PS CEM28. (Z nobenim od vpletenih dobaviteljev nisem
poslovno povezan.)

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist