[ LUGOS ] so i'm stupid :(

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Nov 28 00:25:42 CET 1999

> stvar je celo bolj bizarna: netscape ga nalozi in naredi tisto, kar sem
> napisal. explorer ga *sploh ne najde* - load: class tralala not
> found (isti explorer z demo primeri z neta dela ok).

koncna resitev:

- na lokalni masini nasel in unicil kopijo istega jara, vrgel stran
CLASSPATH
- na remote masini unzipal jar in ustrezno popravil html

posledica prvega je, da mi dela z netscapom
posledica drugega je, da mi dela z explorerjem

cela zgodba je tragikomicna, ampak morda bo kdo imel kaj od tega :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist