[ LUGOS ] Teles 16.3c PnP ISDN

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Nov 4 08:47:59 CET 1999

On Thu, 4 Nov 1999, jernej horvat wrote:

> Na nekaterih ploscah tako pridobis se en IRQ.

Ze, ze, samo ni problem pomanjkanje prostih IRQjev, ampak je problem, da
se IRQ integrirane zvocne "kartice" *vedno* nastavi na isti IRQ, kot ga
dobi mrezna kartica. Slednjo se da prisiliti v nek izbrani IRQ, ampak
zvocna kartica temu vedno sledi.

> Pa USB si izkljucil ?

Sem, sem. Za hec sem poskusil tudi z vkljucenim USB in seveda tudi ni nic
pomagalo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist