[ LUGOS ] Lyx: nastavitve

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Nov 8 08:16:52 CET 1999

Borut Jereb wrote:

> Pozdrav,
>
> imam Caldero 2.x skusam uporabiti klyx tako, da bi lahko dokument, ki
> ga pisem tudi takoj pregledal (view) in tiskal. Sedaj lahko uporabim
> klyx tako, da:
> 1. pisem v klyxu
> 2. napravim "Export" v LaTeX
> 3. prevedem latex klasicno
> 3. tiskam z dvips klasicno
> Najbrz je problem v nekih nastavitvah, ki jih nisem ugotovil, saj mi
> klyx sploh ne dovoli ukazov "Preview" in "Print" na podrocju "File".
>
> Sedanji "moj" nacin mamrec ni uporaben za "navadne" uporabnike. Ker
> [...]

Ne razumem, kaj je problem? Tiskati v klyxu? To ne vem, ker tega klyxa ne
uporabljam.
Pišem pa vLaTeXu direktno, na koncu konvertiram v PS, nato pa z ps2pdf v
PDF.
To pa zna pregledovati/tiskati vsakdo in potem naprej "komuniciram" z
PDFjem.

Morda to kaj pomaga... Drugače pa res ne vem.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist