[ LUGOS ] pts

boris.benko na telekom.si boris.benko na telekom.si
Tor Nov 23 21:58:21 CET 1999

"Branko F. Gračner" wrote:

> še en žulj imam
>
> na sveže inštalirani distribuciji slack 7 sem opazil, da so tudi oni dodali
> podporo /dev/pts/x. stvar načeloma tudi deluje, preko in.telnetd-ja. ko pa
> namestim sshd2, in se priključim na mašino, sem pa še vedno na ttypx. mi
> lahko kdo pomaga?

Hmmmm... Tole zadevo s terminali nisem cisto spremljal, vendar so
/dev/pts/xx System V virtualni terminali, /dev/ttypxx pa BSD style
virtualni terminali. To velja tudi za Solaris, ne samo za Linux.

Kolikor so meni povedali (pa ne me drzati za besedo, ker so baje vojne
na to temo), imajo System V terminali dosti prednosti in bi se naj
uporabljali prednostno (kot pravim, to je stvar izbire). Katero vrsto
virtualnih terminalov (ali prevdo terminalov) bo pa aplikacija, v tem
primeru ssh daemon uporabljala, PA JE STVAR IZBIRE aplikacije, ne pa
tebe.

Ce te ta ttypx res tako moti (pa jaz ne vidim razloga, da bi te), potem
poisci mogoce je kaksna opcijav sshdju, da lahko iz BSD preklopis na SYS
V.

Ampak ne vem, ce bos imel kaksno korist od tega. ENe aplikacije
uporabljajo SYS V, ene pa BSD terminale. Pa kaj potem?

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676