[ LUGOS ] CdR

boris.benko na telekom.si boris.benko na telekom.si
Tor Nov 23 21:32:46 CET 1999

Bostjan wrote:

> Mon, 22 Nov 1999 , takrat je Matija Grabnar pojamral(a):
>
> kako v xcdroast prepricas da te ne fixira CD, in da naslednic spet dopeces kaj
> zraven?

Te opcije po menijih ni najti. Po moje bos moral kar z cdrecordom na
roko peci CDje, ce bi rad, da ti ne fiksira CD.
Po moje, no. Mogoce sem pa zgresil opcijo v menujih (ampak opcij je bolj
malo!).

Xcdroast tako ali tako klice cdrecord za pecenje CDRov.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676