[ LUGOS ] ati framebuffer

blux blux na gmx.net
Ned Nov 7 13:06:29 CET 1999

hmnja ja jst sm ga spravu do 640x480, (pingvin mal manj velik kot "pol screena" :>) pomaga ce si das pol une alt-8x8
fonte (al pa neki podobnega :, samo da je 8x8 ))  zadeva dela hitrejs kukr ce mas vesafb, pa se ce si opazu, quake2 se
lepse obnasa (nekak cudezno)... oz ne rabis external progija da ti nastima nazaj primero resolucijo, no vsaj jst sm si
mogu napisat en tak progie, da mi je nazaj v text mode ruknl... :)) drugih prednost ni, ja pa z atijevim driverjem
hitrejs, a ne ? no ja , za konec se to, da sm do nadalnjega spet na vesafb, 800x600x256 :)

aja ko smo ze pri atijevih karticah, a je komu ratal usposobit svgalib ati rage driver ? (meni ga sicer je, samo
khar, har, se mal bi ga blo trba popilt, tko da kaksn doc bi prov prsu :))

lp
  --
- BluX/tCl
- blux na gmx.net