[ LUGOS ] Named stuff

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Nov 3 11:19:08 CET 1999

Zivjo

Blaz Podrzaj wrote:

> Yo!
>
> Znalci kaj naj bi tole pomenilo:
>
> seahawk named[63]: No root nameservers for class IN
>
> ...tole mi izpise v log tako recimo enkrat na par dni, včasih pa tudi
> dvakrat na dan...
>
> A je to mogoče zato ker v root.cache bazi nimam nič, in če je ob kakšni
> situaciji to zapiše v log?

Ja to je tocno zaradi tega. Root serverje je skoraj dobro, ce jih imas, ker na vsake
toliko casa se named spomni, da bi jih rad kontaktiral. Naceloma vse dela, ker nikoli niso
vsi nameserverji dol, ampak ce en dan DNS-ov tvojega providerja ne bi bilo gor, potem
verjetno tudi tebi ne bi nic delalo. Ce si naredis tisti root.cache, bi bilo pa v redu.

Ali imas kaksen poseben razlog, da imas root.cache prazen?

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist