[ LUGOS ] xserver shutdown

Tilen Kranjc Tilen.Kranjc na guest.arnes.si
Tor Nov 2 13:57:06 CET 1999

Zivjo!

Instaliral sem Redhat 6.1. Vse je lepo delalo. Potem sem nanovo prevedel
jedro. Novi sistem se lepo zboota, vse ok. V konzoli premaknem misko in ne
dela. Ko se sistem nalaga se gpm lepo nalozi, to potrdi se zeleni OK. Ok
bom zrihtal da bo delalo. Probam zagnat x, ne dela. Pokazejo se krizci in
miskin kazalec. Miska dela, windowmakerja od nikoder. pritisnem
ctrl,alt,backspace in pogledam kaj pise v konzoli:

_X11TransSocketOpen: socket() failed for local
_X11TransSocketOpenCOTSClient: Unable to open socket for local
_X11TransOpen: transport open failed for local/bober.net:0

giving up
xinit: Invalid argument (errno 22): unable to connect to X server
xinit: No sucj process (errno 3): Server error.

Za misko sem probal mouseconfig vendar ne trza.

Nujno!

lp, Tilko

	       Tilko alias Tilen Kranjc, student of GimVic
		         tel.No.: +386 61 744 073
	    GSM: 041 889 133; email:tilen.kranjc na guest.arnes.si