[ LUGOS ] LILO

Mitja Lapajne theman na siol.net
Tor Nov 2 21:47:21 CET 1999

Hi!

Hm..a nardim lohk tisto particjo v DOSu al morm v Linux ?

Lp,TheMan
----- Original Message -----
From: Blaz Podrzaj <blayo na thz.net>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Tuesday, November 02, 1999 2:16 AM
Subject: Re: [ LUGOS ] LILO

Yo!

On Tue, 2 Nov 1999, Mitja Lapajne wrote:

> Ko hocem na svojo masino dat nov kernel in vse naredim(make xconfig,make
dep,make zImage,make modules).Ko pa hocem zagnati LILO z ukazom : lilo pa
napise :
> Warning:device 0x305 exceeds 1024 cylinder limit
>
> geo_comp_addr:Cylinder number is too big (1287 > 1023)

Jaz ti predlagam da si narediš prvo particijo veliko mogoce par mega. Ta
particija ti bo služila samo za boot datoteke. Ko boš na novo prevajal
kernel boš to particijo mountal na /boot, dal notri bzImiga, System.map,
boot.message pa se kakšno rezervno kopijo boot sektorja (katire od tvojih
particij ali diskov), primerno popravil /etc/lilo.conf da bo vse kar je
treba kazalo v /boot, pognal lilo, odmountal to particijo in problemov bo
konec :) Pa še po pomoti ne boš mogel zbriati kernela, ker prva particija
več ali manj nikoli ne bo mountana...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist